Beheer uw bedrijf als een PRO met Suite BBlox, de alles-in-één zakelijke software die samenwerking met uw team mogelijk maakt en de interactie met uw klanten stroomlijnt.

Vermijd de pijn van het opzetten, leren en betalen voor een mengelmoes van afzonderlijke softwaretools.

Suite BBlox

vervangt de kernfunctionaliteit van AL deze tools

Hoeveel kunt u besparen?

Client Portal is waar het begint, maar zeker niet waar het eindigt. Suite BBlox kan aan alle behoeften van uw interne team voldoen, terwijl het ook de communicatie- en interactiekloof met uw klanten en klanten overbrugt

CRM + automatisering

Automatiseer uw leadgeneratie- en onboardingproces
Creëer en configureer meerdere acquisitie- en onboarding-trechters die zijn ontworpen om leads efficiënt om te zetten in tevreden klanten.

Intakeformulier insluiten op uw website
Onbeperkte aangepaste velden in CRM
Pas de Client Portal-ervaring aan
Automatiseer uw onboarding-proces
Maak trechter-/bestemmingspagina’s die bij u passen
Vervangt…

White Label-portal + mobiele app

Pas de klantportalervaring aan met uw URL, logo en kleuren
Uw klanten en personeel hebben toegang tot uw portal via uw aangepaste URL en een volledig aanpasbaar inlogscherm.
Of ze kunnen uw White Label Mobile App op hun telefoon/tablet installeren en altijd contact houden, zelfs onderweg.

Portal kan worden ingesteld op uw URL
White Label mobiele app is inbegrepen
Volledig gemerkte inlogpagina
Volledig wit gelabelde e-mailmeldingen
Gebruikers zien het merk Suite BBlox nooit

Onboarding + aangepaste dashboards

De unieke gegevens van de klant worden dynamisch samengevoegd
in het toegewezen aangepaste dashboard

Elke Klant krijgt zijn eigen gegevens, status en/of bestanden te zien. Krijg een voorsprong met kant-en-klare dashboardsjablonen en infopagina’s. Sluit iFrames, YouTube- en Vimeo-video’s of andere insluitbare widgets rechtstreeks in het klantportaal in.

  • Wijs een aangepast dashboard toe aan elke klant
  • Stel een aangepast dashboard in als de ‘Startpagina’
  • Elke klant ziet op unieke wijze zijn eigen gegevens

Facturering + abonnementen

Krijg online betaald + abonnementsbetalingen + lidmaatschapssite
Een complete oplossing voor het rechtstreeks verzenden van facturen en het ontvangen van betalingen in de portal + een volledig uitgeruste oplossing voor abonnementsbetalingen en lidmaatschapssites die krachtige opties voor abonnementsbeheer biedt voor zowel u als de klant.

  • Maak snel facturen die online kunnen worden betaald
  • Schattingen automatisch converteren naar facturen
  • Factureer zowel ‘Eenmalige’ & Abonnementsitems
  • Klanten kunnen abonnementen beheren en annuleren
  • Bewaar ‘Betaalmethoden’ veilig in ons bestand

Bestandsopslag in de cloud + overdracht

Het veilig opslaan, verzenden en delen van bestanden was nog nooit zo eenvoudig.

Upload die bestanden, klaar! Download deze bestanden, check! Door een klantenportaal te gebruiken om bestanden te delen, beschikt u over missiespecifieke tools die zijn ontworpen om precies het werk te doen dat u nodig hebt, snel en efficiënt te doen, en tegelijkertijd uw merkintegriteit te beschermen en te bevorderen.

  • Clientbestanden zijn veilig geïsoleerd
  • Integreer bestand(en) uploaden in onboarding
  • Gebruik bestandsverzoeken om klanten te vragen om te uploaden
  • Bestanden van elke grootte naar iedereen verzenden/delen
  • Gedeelde mappen zijn krachtig en flexibel

Cloud-voorstellen + e-ondertekening

Stuur mooie voorstellen online & prospects kunnen gemakkelijk bekijken en accepteren

Ontwerp inhoudrijke voorstellen met meerdere pagina’s die automatisch andere acties kunnen activeren wanneer ze worden geaccepteerd (automatische aanmaak van facturen, aanvullende contracten, enz.)

  • Voorstel wordt online bekeken en e-ondertekend
  • Prospect/Cliënt hoeft niet in te loggen om te bekijken
  • Factuur automatisch genereren wanneer de klant akkoord gaat
  • Sjablonen voorkomen repetitief werk
  • Handtekening is gedocumenteerd en 100% legaal

Afspraak boeken + automatiseringen

Elk lid van uw team kan een op zichzelf staande 'boekingspagina' maken of zijn widget op uw website insluiten

Krachtige opties om de duur van de afspraak, de tijd tussen afspraken, enz. te beheren. U kunt alle details met betrekking tot elk afspraaktype configureren en geautomatiseerde acties instellen die plaatsvinden wanneer een tijd wordt geboekt.

  • Kan door je hele team worden gebruikt
  • Leads kunnen direct vanaf uw website boeken
  • Maak een ‘Boek mij’-bestemmingspagina met aangepaste URL
  • Synchroniseer afspraken met uw Google-agenda
  • Beheerder kan namens anderen boeken

Projecten + Sjablonen + Automatisering

Beheer uw team en houd uw klanten op de hoogte en betrokken. Sjablonen en automatiseringen elimineren repetitief werk

Niets is ooit meer dan een paar klikken verwijderd, zodat je altijd alles binnen handbereik hebt.
Houd eenvoudig de tijd bij die aan een bepaald project of een bepaalde taak is besteed en voeg
die tijd toe als factureer baar item op een factuur.

  • Projectsjablonen en generatoren elimineren herhalingen
  • Ontwerp een workflow en automatiseer vervolgens de stappen
  • Taaktimers zorgen voor gedetailleerde tijdregistratie
  • Eenvoudig taken/projecten omzetten in facturen
  • Kanbanborden vereenvoudigen de organisatie

E-mailmarketing + druppelcampagnes

Voeg eenvoudig contactpersonen toe aan uw marketingdoelgroepen en verplaats ze automatisch naar nieuwe doelgroepen op basis van triggers/acties

E-mailcampagnes kunnen op een bepaalde datum en tijd worden gemaakt en verzonden, terwijl Autoresponders/Drips kunnen worden ingesteld om automatisch volgens een schema te verzenden naar elk nieuw e-mailadres dat u aan uw doelgroepen toevoegt.

  • Handmatig of via ingesloten formulier toevoegen
  • Verstuur campagnes handmatig of plan ze in 
  • Met campagnesjablonen kunt u het basisontwerp hergebruiken
  • Importeer uw bestaande abonneelijst via CSV
  • Campagne openen en klikken bijhouden

Secure Messaging + Live Chat

Communiceer naadloos met de klant en uw team op een veilige en georganiseerde manier

Uw eigen privé en beveiligd berichtennetwerk direct binnen uw portal.
Verstuur beveiligde berichten naar een of meerdere klant(en) of medewerker(s).
Live Chat houdt uw team in gezamenlijke synchronisatie.

  • HIPAA-compatibel beveiligd berichtenverkeer
  • Klanten kunnen berichten naar u sturen
  • Bepalen wie in uw organisatie klanten berichten kunnen sturen
  • Organiseer met onbeperkte mappen
  • Live chat met directe berichten en kanalen