Bedrijfsinstellingen

Uw bedrijfsprofiel instellen

Hier kunt u alle informatie over uw bedrijf toevoegen. U kunt ook de instellingen voor uw bedrijf aanpassen, zoals het monitoren van gebruikers die inloggen op het platform.

aan de slag gaat, navigeert u naar Flyout-menu > Bedrijfsinstellingen.


Logo

Hier kunt u uw bedrijfslogo instellen dat op andere plaatsen dan de portal wordt weergegeven, zoals facturen en schattingen. U kunt op de knop Bestand selecteren klikken om handmatig naar het afbeeldingsbestand te gaan dat u wilt uploaden, of u kunt op het bestand klikken en het slepen en in de geperforeerde ruimte neerzetten.


Basis informatie

Hier kunt u de standaardinformatie voor uw bedrijf instellen, waaronder de naam, website en contactgegevens.


Locatie-informatie

U kunt het fysieke adres van uw bedrijf invullen, uw tijdzone specificeren en het gewenste datumformaat kiezen.

De selectie Tijdzone kan worden verborgen voor gebruikers die zich registreren op het platform. Dit wordt aanbevolen voor bedrijven die uitsluitend lokaal opereren.


Algemene instellingen

In dit gedeelte kunt u instellingen voor privacy, meldingen en White Labeling instellen.

PRIVACYCONTROLES

Standaard wordt in e-mailmeldingen voor Secure Messaging niet de inhoud van het bericht weergegeven. U kunt dit wijzigen zodat het hele bericht in de e-mail wordt weergegeven.

WAARSCHUWING: Deze instelling heft HIPAA-compliance op. Schakel deze instelling niet in als uw bedrijf te maken heeft met gevoelige informatie.

INTEGRATIES ZICHTBAARHEID

wordt weergegeven in het Flyout-menu voor gebruikers op het platform.

NOTIFICATIE INSTELLINGEN

Als u een melding wilt ontvangen wanneer een gebruiker inlogt op de Portal, kunt u dit hier instellen. U kunt de notificaties naar individuele medewerkers laten sturen of naar alle medewerkers. Dit geldt voor alle nieuw aangestelde medewerkers.

U kunt er ook voor kiezen om een melding te sturen naar de toegewezen coördinator.

TRIGGERACTIES

U kunt een reeks acties instellen die worden geactiveerd wanneer een prospect of klant zijn account bevestigt en inlogt op de portal (door te klikken op hun e-mail met uitnodiging voor toegang tot de portal).

KLIK HIER voor meer informatie over acties